کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی به کاربران لپ‌تاپ‌های وایو توصیه کرد سراغ ویندوز ۱۰ نروند!

در اوایل فوریه سال 2014 سونی به علت کاهش میزان فروش محصولاتش و همچنین برای تمرکز بیشتر بر روی تولیدات دیگر، امتیاز تولید محصولات وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و آن شرکت اعلام کرد که لپ‌تاپ‌های وایو از این به بعد با همان نام تجاری اما فقط برای استفاده در کشور ژاپن تولید خواهند شد.


VAIO-logo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اگرچه حدود یک سال از واگذاری خط تولید لپ‌تاپ‌های وایو از سوی سونی می‌گذرد، با این حال به نظر می‌رسد این شرکت کماکان نسبت به دارندگان این گونه محصولات احساس مسئولیت می‌کند، زیرا در تازه‌ترین اقدام خود به دارندگان لپ‌تاپ‌های وایو توصیه کرد فعلاً سراغ آپدیت ویندوز ۱۰ نروند!

به عقیده این شرکت ژاپنی، کاربران لپ‌تاپ‌های وایو بهتر است تا زمان عرضه رسمی درایورهای سازگار با ویندوز 10 دستگاه‌های خود، از آپگرید کردن به این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز خودداری کنند. این مطلب از طریق صفحه پشتیبانی محصولات ویندوزی سونی مطرح گردیده است:

برای اطمینان از صحت سازگاری و اجرا درست تمامی سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌های وایو در ویندوز 10، به طور جدی پیشنهاد می‌کنیم که تا عرضه تمام درایورهای سخت‌افزاری مناسب به ویندوز 10، از ارتقا به آن خودداری کنید. ما در حال بررسی مدل‌هایی هستیم که به طور پیش‌فرض می‌توانند از ویندوز 10 استفاده کنند، با این حال به طور موازی همچنین مشغول آماده کردن درایورهای و اپلیکیشن‌های کاربردی متناسب با این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز به جای ویندوز 8 و 8.1 هستیم.

بر اساس این سند، دارندگان لپ‌تاپ‌های وایو حداکثر تا پایان سال جاری می‌توانند درایورهای متناسب با ویندوز 10 را دریافت و سپس با خیال آسوده به این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز مهاجرت کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27741 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/05/22 تعداد مشاهده: 1800
سافت گذر